reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Štefan Orkuty

Štefan Orkuty

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... jeden z mnohých, a predsa úplne iný ... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáBásnePostrehyReceptyVeda

reklama

Básne

"Kúsok" lásky

Štefan Orkuty

"Kúsok" lásky

Pane vďaka za tvoj dotyk, za tvoje denné pohladenie, že ma stále s láskou príjmaš, že ma stále vyobjímaš!

  • 22. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 340x
  • 1
Čierna mágia

Štefan Orkuty

Čierna mágia

Óda na chlebík s lekvárom

  • 22. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 004x
  • 2
Oci, Ďakujem!

Štefan Orkuty

Oci, Ďakujem!

  • 8. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 150x
  • 2
Ako som stratil istotu

Štefan Orkuty

Ako som stratil istotu

Pred rokom mi zomrela istota, môj otec a darca môjho života. Nebolo to naopak a nie je tomu inak, bol to môj otec a ja jeho synak.

  • 4. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 266x
  • 7
Slepí

Štefan Orkuty

Slepí

Není to lehký, vždyť my víme přece, že člověk je křehký a nemá rád klece.

  • 24. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 250x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu