reklama

Oci, Ďakujem!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Ďakujem za moje nohy,

za dve zdravé ruky,

že nemám chlieb z kameňa,

ale z chutnej múky.

Ďakujem za bystré uši,

za vidiace oči,

krásnu hudbu navôkol,

za všetko, čo sa točí.

Ďakujem Ti Oci za nos,

že mi trčí z tváre,

že viem ako vonia rosa

v pokosenej tráve.

Ďakujem Ti za môj jazyk,

v ústach sa mu darí,

že viem aké fajnotky

vždy mamička navarí.

Ďakujem, že môžem chodiť,

používať údy,

že viem pomôcť blížnemu,

keď vyskytne sa v núdzi.

Ďakujem za rodičov,

za milujúcu rodinu,

za priateľku ;-), priateľov,

každú jednu hodinu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem za tvoje slová,

tvoju veľkú lásku,

že Ťa môžem milovať

a nedávať si masku.

Ďakujem, že stvoril si ma,

moju dušu, srdce,

daj nech ono pre teba

neustále tlčie.

Ďakujem za všetky diela,

ktoré dal's nám Pane,

že sa o nás stále staráš,

že nám plníš dlane.

Ďakujem za zdravú myseľ,

ktorá chápe mnoho, viem,

Ďakujem za ranný vánok,

vodu, vietor, oheň, Zem.

Ďakujem za ranné zore,

aj za západ slnka,

za to rozvírené more,

za potok, čo žblnká.

Ďakujem za dary, ktoré

dal si mi do vena,

snažím sa im, Stvoriteľ,

dať značku tvojho mena.

Ďakujem Ti za všetko,

a nestačil by svet,

aby básnik opísal,

po tvojej láske smäd.

ĎAKUJEM . . .

Štefan Orkuty

Štefan Orkuty

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... jeden z mnohých, a predsa úplne iný ... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáBásnePostrehyReceptyVeda

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu