reklama

Via Apia

...a tak si kráčam večer domov, hlava plná nápadov, povinností a kdečoho iného. V tom to všetko preruší správa o novej trojkoalícii, o budúcom zoskupení strán vo vláde pre Slovensko na budúce 4 roky. V tej chvíli som precitol všetkými možnými pocitmi, škoda, že ani jeden nebol pozitívny. . .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
...chceme aby cesta pre Slovensko vyzerala takto?
...chceme aby cesta pre Slovensko vyzerala takto? 

Čakať sa dalo všeličo, ale toto je myslím si, na každého trošku viac ako je dlhodobo udržateľná hladina. Nečakám nič dobré, no ani nič zlé, nechám sa prekvapiť. Ale na rozdiel od situácie po voľbách v roku '98 a '02 sa bojím. Bojím sa toho, čo príde,alebo sa len skrývam za to, čo by prišlo aj tak? Nemyslím si. Stačilo len niekoľko správ zo zahraničných aj domácich agentúr, či už spravodajských alebo ratingových, aby sa môj strach usadil v mojej duši/mysli . . . Niesom politológ ani politický analytik aby som mohol vynášať súdy, ale som morálny človek, s ušami a očami, narozdiel od nie málo politikov, ktorí, prepáčte za výraz, ale skutočne používajú niekedy (v niektorých prípadoch je to takmer na dennom poriadku) ústa na to, načo my slušní ľudia používame zadok. A je mi ľúto, že momentálne sa veľká časť týchto politikov presúva do koalície. Slovensko,Boh nám pomáhaj!

Štefan Orkuty

Štefan Orkuty

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... jeden z mnohých, a predsa úplne iný ... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáBásnePostrehyReceptyVeda

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu